تکنولوژی HPE PointNext

امروزه واحد IT در سازمان ها تغییرات زیادی کرده است و در واقع امروزه خود تکنولوژی، یک Business محسوب می شود و همچنین مشتریان و تجربیات آنها در واقع تجربه IT محسوب می شود و تجربه مشتریان اهمیت زیادی در دگرگونی های اخیر دارد. Pointnext در واقع یک نوآوری می باشد که به مدرن کردن سازمان ها و افزایش پیاده سازی سرویس ها کمک زیادی می کند. همچنین این نوآوری باعث ساده تر کردن IT در سازمان ها خواهد شد. این نوآوری در مراحل طراحی، پیاده سازی و مدیریت می باشد. در واقع شرکت HPE از تجربیات مشتریان استفاده نمود است و در قالب PointNext آنرا ارائه داده است.

امروزه واحد IT در سازمان ها تغییرات زیادی کرده است و در واقع امروزه خود تکنولوژی، یک Business محسوب می شود و همچنین مشتریان و تجربیات آنها در واقع تجربه IT محسوب می شود و تجربه مشتریان اهمیت زیادی در دگرگونی های اخیر دارد. Pointnext در واقع یک نوآوری می باشد که به مدرن کردن سازمان ها و افزایش پیاده سازی سرویس ها کمک زیادی می کند. همچنین این نوآوری باعث ساده تر کردن IT در سازمان ها خواهد شد. این نوآوری در مراحل طراحی، پیاده سازی و مدیریت می باشد. در واقع شرکت HPE از تجربیات مشتریان استفاده نمود است و در قالب PointNext آنرا ارائه داده است.



مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : واقع ,pointnext ,نوآوری ,مشتریان ,سازمان ,پیاده ,پیاده سازی ,مراحل طراحی، ,طراحی، پیاده ,باعث ساده ,نوآوری باعث ,تجربیات مشتریان استفاده ,مراحل طراحی، پیاده ,مشتریان اهمیت زیادی ,تجربه مشتریان اهمیت
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فناوری روز آموزش زبان و ادبیات عربی فروشگاه طراحی ربجو Sophia سفید و سیاه سیب گرافیک که سهم من بشود ؛ یک نگاه سرسری ات